09 januar 2010

Lavanda spada tudi v srčke

Še to je ostalo v arhivu. Se mi zdi, da sem malo pretiravala. Lahko bi malo manj delala. Se bom popravla.




>

14 komentarjev:

  1. Res si bila mega hiperaktivna!!!!Ampak je vse tako lepo!Srčki so super!

    OdgovoriIzbriši
  2. saj res. majčkeno manj vsaj. garaj. da bom mela majčkeno manj slabe vesti, ker še brat ne folgam:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. čudoviti srčki, super skombinirano. navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi srčki,enega iz prejšnjih zalog imam tudi sama obešenega doma in povem ti ,da še vedno diši po sivki ;)).

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti kar delaj, saj šivaš krasne stvari, lepo, lepo :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti nikar ne pretiravaj manj...je tako lepo!

    OdgovoriIzbriši
  7. :)) neverjetna si! Sam nekaj me pa res zanima ... kolk lavande pa imaš zasajene?!?

    OdgovoriIzbriši
  8. samo eno stvar vprašam: kdaj spiš?

    OdgovoriIzbriši
  9. ja kljub pretiravanju so vsi po vrsti lepi.. ti kar pretiravaj, je tako lepo pogledati tvoj blog.. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. le kakšen kup lavande si lani nasušila?
    Nič ne pretiravaš, zelo lepo je vse po vrsti

    OdgovoriIzbriši
  11. Srčki so mi najlepši :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Kok luštna dišeča darilca :)

    OdgovoriIzbriši