18 november 2010

Dobre misli


Že v šoli sem imela vse zvezke popisane z verzi, z odlomki iz pesmi, z raznimi mislimi, idejami. Malo preoblikovano besedilo iz takrat modernih pesmi je bilo idealno za šolski spis. Sploh, ko ugotoviš, da tako padajo dobre ocene. Zdaj so mi pa prišli kot naročeni, ko sem dobila idejo, da s tem obogatim vrečke z lavando. Se mi zdi kar dobra dodana vrednost.

9 komentarjev:

  1. Hmmm...zdej pa ne vem, a se s teboj kaj posebnega dogaja, al maš samo nov fotoaparat?
    Krasni izdelki!
    Prekrasne fotke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobre misli ti ogrejejo srce, vonj sivke pomiri in razvaja ostale čute. Popolno darilo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tudi sama imam rada misli in verze. Čudovita zbirka so drobne knjižice založbe Novi svet. Meni so izhodišče za kakšna voščila.
    Tvoje vrečkice imajo zdaj res dodano vrednost. Čudovite so!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so. Tako za dušo kot za telo ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za pohvale, menda sme se res zbudila iz zimskega spanja poleti.Ha,ha. Pa tudi nov fotkič imam.

    OdgovoriIzbriši
  6. WOW! Tole pa čisto hudo izleda. Super ideja, mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. joj, krasno! super... kot je rekla Alenka - popolno darilo. in zagotovo tudi popolno zadovoljstvo ob ustvarjanju :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito in prelepo darilo.

    OdgovoriIzbriši
  9. krasne vrečke , krasni verz!!!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši