16 februar 2011

Shramba za lavando

Ker se je količina posušene lavande vedno večala, so vse škatlice in škatle postale premajhne.
Ta sodček je pa ravno prav za priročno shrambo. Sta pa še dva večja bila polna cvetov, vendar še čakata na dekorativno zunanjost.

13 komentarjev:

  1. A zdaj že sode predeluješ???
    Super si ga zrihtala. In zdaj šele razmišljam o količini lavande, ki jo ti nabereš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep domek si naredila svoji lavandi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako primeren- vijola!!!!Lepo si ga obdelala!

    OdgovoriIzbriši
  4. ni kaj!!! imaš kar dober stavek v svojem podpisu!
    me ne čudi, da se tvoje ideje rodije kot gobe po dežju!
    čudovita predelava!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep sodček in čisto v stilu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super shrambica. In barva je čisto prava za vsebino☺

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito barvo si namešala za ta sodček in ga potem popedenala kot znaš le ti. Super.

    OdgovoriIzbriši
  8. kako pa to, da je viola???



    :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za idejo. Jaz sem jo natlačla v taperko, ki je dobila kot kaže permanentni vonj po sivki! Tudi kis ga ni odstranil:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam za pohvale, Pašejo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito skladišče! Čisto tebi podobno. Tudi če bi tole sliko našla kje drugje na netu, bi takoj posumila, da je tvoje delo :)

    OdgovoriIzbriši
  12. ojoj.. jaz bi tud takega imela.. moja lavandica je kar v škatli od pasje hrane.. to pa res ne gre.. a ne da ne.. občudujem tvojo škatlico.. super je..

    OdgovoriIzbriši