21 februar 2012

Boršeta Rosso antico

Zdaj, ko znam lahko delam naprej. NI roza kiči, je starinsko roza, je vintage in je malo shabby chic.
Je pa fajn uporabljat izraze, katerih pomen ne znaš niti prav razložit. Saj ni niti tako važno, glavno, da se čuje nobel.  
Ima vse kar imajo veliki: zunanji in notranji žep, po ta novem celo zapiralo na magnet na zunanjem žepu, obesek za ključe, zadrgo in seveda vrečko z lavando-sivko.  Premore 45x35 cm.





8 komentarjev:

  1. Enkratna ... všeč mi je motiv z deklico, pa tista vijola roža je zelo lepo izdelana. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. V bistvu je vse roza ali umazano belih odtenkih, samo na sliki pridejo barve čisto drugačne. Ta kar se vidi viola je čisto nežno roza.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je nobel in vse kar si povedala! Pa magnetno zapiralo ima!! Te iščem že nekaj časa. Pa kaj imate vi na vašem koncu tako dobro založene trgovine?Ma se bom kar preselila:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmmm...opažam, da vas je kr nekaj pristalo na igli :))))...pa čist vse ste maharce u nulo! Bravo za vse žepe, zapirala in dodatke! Torba mi zlooooo všeč, le barva mi je nekam čudna, čeprav naj bi bila vintage mi barva ni všeč, pa ne vem zakaj...hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  5. Iiiiiiiiiiiiiii, meni je pa tud barva za razliko od Klavdije všeč. Čisto vse ima talele boršeta, zapirala žepe, sivko, je starinska in ima oguljen videz. Puči z vrtnico je tud lepa, zato draga Doris kar na pošto z njo :)).

    OdgovoriIzbriši
  6. Alenka, ne me hecat. Dobro založene trgovine so pri nas zanastvena fantastika. Zgodil se je sejem ...
    Ja, Klavdija, če bi pa pogledala skozi rjave leče bi bilo pa vse v redu, ane?
    Lili, samo zate...

    OdgovoriIzbriši
  7. Jeeeeeeeeeee, mojaaaaaaaaaaa, mojaaaaaaaaa in v resnici sploh ne tako roza :). Doris hvala xoxoxo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Me veseli, da ti je všeč, lepo jo nosi.

    OdgovoriIzbriši