11 januar 2013

Kulinarične cvetke

Minilo je obdobje norenja, pričakovanja, pretiravanja, blišča in napetosti. Prišel je čas lenarjenja. Res sem si privoščila dneve v pižami. Brez slabe vesti, da nekaj je pa potrebno narediti. 

Opss, še nekaj moram narediti. 
Mojim bralcem želim v novem letu 


S R E Č N O !






Pri meni deli srečo viola pikapolonica!
----------------------------

Med ostalim  sem se med prazniki malo več ukvarjala s kulinaričnim kotičkom. Predvsem s tem kako iz "preprostih" jedi narediti nekaj posebnega. Če se potrudiš nastane:

dietna torta:

pod marjeticami (iz jajca) se skriva francoska solata:


polenta:



letos sem nabavila ogromno kakijev:



8 komentarjev:

  1. uauuuuuuauauauauauau tole je pa vse prekrasno. sploh prva torta je za dol past .... kaj to si rožice vse sama naredila? iz česa pa, če ni skrivnost? res kapo dol. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Srečno tudi tebi :) Sušeni kakiji so baje fuuuul dobri, je razlagala sodelavka, čeprav od svežih jem le vanilijo :) Pridna si, kot vedno. Vmes pa jasno pašejo tudi pižama dnevi za polnjenje baterij.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prave kulinarične mojstrovine si ustvarila in prijazno 2013 tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ohhhhhhhhhh, sušeni kakiji, božansko, so skriti v dijetni torti ???
    Pri tbi je vse umetnost, karkoli primeš v roke postane lepo in okusno ali pa dišeče :)

    Srečno tudi tebi in tvojim

    OdgovoriIzbriši
  5. Srečno tudi tebi! Iz česa pa je narejena dietna torta, zgleda fenomenalno, samo ne morem razbrati sestavin..... Da se pa kakiji sušijo, pa tudi nisem vedela, boš kakšnega dala za probat?

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse izgleda super. Tvoji kakiji izgledajo mamljivo. bi jih kar takole iz slike poskusila ...mmmmmmm so dobri!

    LP Atenka

    OdgovoriIzbriši
  7. kdor zna, ta pač zna!!! pa naj bo to "naravni material" ali kaj drugega!
    pod tvojimi prsti vsaka stvar postane prava mojstrovina!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi mene so premamili kakiji. Letos sem jih prvič sušila tudi sama, a sem se še malo lovila.
    Ostale kulinarične mojstrovine pa ... človek NE more verjeti svojim očem!! Norro!

    OdgovoriIzbriši