07 maj 2011

Paša za oči

So rekli moji, da sem se preselila na vrt. Samo še jest in spat hodim v stanovanje. Ko pa mi je tako lepo. Malček pogrebeš, malo zaliješ - dež kje si? – nekaj podtakneš, nekaj presadiš, malo se sprehodiš, malo se kregaš z raznimi nepovabljenimi živalcami in tako mine dan.
Je pa res, da je moj svet viola....










Ker  notri nimam dovolj prostora za  vse moje sadike, so paradižniki v lončkih končali na vrtu. Ker pa je vreme kar precej ohladilo, se rastline niso več premaknile v rasti. Tako za hec sem jih pokrila z zgornjim delom plastenke, kar jim je očitno zelo ustrezalo.  Ker pod plasteko  ostaja tudi vlaga ni bilo potrebno  toliko  zalivat kot navadne lončke.  Reciklaža plastenk  v mini tople grede se je dobro izkazala tudi pri lavandinih podtaknjencih.  Pa še ena dobra lastnost – ko posadiš vse sadike plastenke enostavno zavržeš v njihov kontejner  in  ne rabiš še shrambe za lončke. Spomladi pa spet težiš vsem sosedom in prijateljem, da shranjujejo  nove plastenke. 






5 komentarjev:

  1. Tvoj svet je čudovit ♥ ♥ ♥
    Tale ideja s plastenkami pa tudi super, grem hitro pogledat, če imam kako v škatli za reciklažo. So tudi meni rastlince zaradi mrazu nehale rast :(

    OdgovoriIzbriši
  2. V tvojem vrtu je definitivno lepo. In vijola :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Te čist razumem, zakaj si zunaj!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj viola svet je fantastičen.
    Tole s plastenkami si moram zapomnit. Tale mraz spomladi je živ obup.

    OdgovoriIzbriši
  5. kdor zna, pač zna! in ti si aktivna na vseh področjih!
    bravo za vse!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši