30 april 2011

Kaj ponuja narava konec aprila

Danes se je dež odločil, da bo malo zmotil delovno vnemo. Malček je porosilo in ravno, ko si se skril pod streho je prenehalo...in ravno, ko si ponovno zamahnil proti zemlji so se začele kaplje stopnjevat. Naveličana od šetanja sem ter tja  sem pospravla orodje in se sprehodila med cvetočimi gredicami. To pa je bil užitek. Ponavadi cvetove bežno preletiš s pogledom, zdaj pa sem  vsakega od blizu pobožala s pogledom.

                                     Pa naj kdo reče, da svet ni vijolčast!!









Ja, no malček je tudi bel. Vedno me preseneti oblika cveta ali popka (ne vem kaj pravzaprav je) kačnika.



Glog je v polnem cvetenju in  pri taki obetavni napovedi njegovih zdravilnih lastnosti ga je potrebno nabrati poln žakel: " ...če ga začnemo uporabljati pravočasno blaži posledice nerednega življenja, nezdrave prehrane, utrujenosti, razdražljivosti, strahu, pretiranega uživanja alkohola, kajenja. Je tudi krepilo za srce in ožilje.




Priprava domačega jegerja počasi  napreduje. Do sedaj sem spustila samo lapuh.  Bom dodala malo več akacije. Tako čudovito diši, da sem jo obesla tudi po stanovanju. Na kupčku je pripravljena melisa, materina dušica, menta (tej divji pri nas rečejo enostavno metica) in akacija, skrit pa ozkolistnati tropotec.

7 komentarjev:

  1. Kje se pa gdo upa reči, da svet ni vijoličast, saj pri tebi :). Krasne fotke si posnela in kar predstavljam si tvoje cvetoče gredice in grmovnice. Lepo :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoj svet definitivno je vijoličast :) Okoli in okoli, kamor se obrneš :) Hvala za sprehod med čudovitimi cvetovi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pri nas narava ponuja le dež in posledično otresle cvetove. :( Je pa pri vas zato toliko lepše, vse moa biti uravnoteženo. Čudoviti cvetovi in naj ti Jeger dobro uspe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Objava, ki ne bi mogla bolj pasati v tvoj blog!! Čudovita! Tudi polžki iz prejšnje:)

    OdgovoriIzbriši
  5. no, če ne bodo še marjetice zaradi tebe začele vijolično cveteti.... :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa res, da je vijoličen! Ne morem zanikat. Krasno imaš na vrtu. Sem kar fauš, ker nam marsikaj polži požrejo. :(
    Jegra pa tudi jaz letos ponovno delam. Sem pa začela malo pozno, zato bo pač malo drugačen. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ja,ja ti resnično najdeš vse vijoličaste cvetove, krasne slikicebravo Doris

    OdgovoriIzbriši