11 februar 2009

Domača naloga

Suzy in Mravljica sta mi naložile domačo nalogo. Pa da vidimo, kaj bomo privlekli ven.
* na računalniku se postavite tja, kjer shranjujete slike
* odprite ŠESTO mapo
* in izberite ŠESTO sliko
* objavite sliko na blogu in malce razložite, kaj se je dogajalo takrat
* pofočkajte ŠEST ljudi in jim to sporočite na njihovem blogu
Ojoj. Slikano je bilo pred striženje in britjem. Pred totalno lepotno obdelavo. Fant je šel resno delat. Prijatelj, ki je bil pri tem prisoten je komentiral: Najhitrejši razvoj iz neandertalca v človeka!!! kar je lepo razvidno iz še druge priložene slike. Glavo smo kar nekaj časa obdelovali, ker je zadaj bilo polno dred (svaljkov las) in nisem smela postič na kratko. Torej vsako dredo posebej, pa laske okoli, pa... Ja, kaj češ za sina narediš vse...




Pa razdelim še jaz domačo nalogo naslednjim (velja tudi če ste ble že zbrane, pa pejte od spodaj gor štet slike.

Ninsi
Tanc
Rastlinica
kokica
kreal
sandrca

6 komentarjev:

  1. hihi, to pa je rees velika sprememba:)

    OdgovoriIzbriši
  2. re.iz neandertalca v človeka

    protestiram!

    Za resne drede rabiš leta, to pove marsikaj o notranji trdnosti in stanovitosti, lastnosti razvitih, civiliziranih bitij.

    dredi so coooool!

    (čeprav se je kar smejal, tvoj sine, ko ste ga strigli. Verjetno sladki prihodnosti?)

    OdgovoriIzbriši
  3. Je ta sine že pred leti imel drede ene tri leta. Glih ko so končno ratali nečemu podobne si jih je skinu. Je blo na začetjku prav smešno gledat, kako par centimeterski cufki štrlijo po glavi. So rabli cca dve leti, da so se lepo oblikovali, pa se je fant naveličal in se obril. Škoda, so mi všeč mal drugačne frizure.

    OdgovoriIzbriši
  4. :))) lej jo lej, ko se zdaj izmotava :)))

    Ne boš verjela, tudi jaz sem te pofočkala :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. To pa je sprememba. Jaz imam zelo rada take drastične spremembe (samo ne če so narejene pod prisilo). Zgleda pa zadovoljen prej in potem. To je važno.

    O, sem pa videla da si tudi mene pofočkala. Moram iti takoj zdajle pobrskat.

    P.S. Nekaj sem pustila zate na mojem blogu

    OdgovoriIzbriši
  6. uuu, popolna preobrazba :) prav čeden sin :)

    OdgovoriIzbriši