08 februar 2009

Obresti in še kaj

Ona je kriva! Ona je tista, ki me je prepričala. Ona je tista zlata deklica , ki me je s svojim preprostim dopovedovanjem, da to ni nič takega, pripravla do tega, da imam svojo bulo, svoje klekle, že svoje tri klekljane čipke (četrto že nekaj časa na buli) in da lahko rečem: ZNAM KLEKLJAT. Osnove se razume.



Ma sem tudi jaz nekaj obljubila. In ker mi to ne uspe speljat se prilizujem z obrestmi. In včeraj sem ji podarila to škatlico in notri dišeči srček. Hvala tršica za vse učne ure, sploh pa, da si me pripravla do tega podviga. Sem bla res trdno prepričana, da une čudne lesene palčke pa že ne bom premetavala sem ter tja, ker ravno tako je izgledalo, ko sem gledala kako delajo. Nič mi ni blo jasno.




Srčki so mi res lepi. Tudi lepo zašit mi je nakako uspelo. Ker, ko je več kosov blaga zašitega skupaj se pri obračnju vedno pozna grbine. Pa še eno finto sem pogruntala (topla pištola je zakon) Vedno mi je šlo na živce, da se pozna šiv na pravilni strani, tam kjer blago na koncu zašiješ skupaj (potem ko nafilaš). Ker se mi je enkrat mudilo in je to šivanje na roko meni zelo, zelo neljubo opravilo sem vzela toplo pištolo in zalepla. No, malo moraš biti bolj previden in natančen, ampak rezultat je pa super. Sem jih že najdla majstorce, ki obračajo izdelek naokoli in iščejo zunanje šive. Pa jih ni,tralala.
Tako pa sem po primorsko sestavila šopek za organizatorke otoškega srečanja: v srčku lavanda z šopkom rožmarina in lovorja (ta kombinacija v šopku me vedno spomne na golaž iz divjačine)

5 komentarjev:

  1. Zelo lepi srčki, so mi zelo všeč, pa škatla je fenomenalna! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Tisti srček z vijoličnim srčkom je pa moj! Ga kar nekako ne morem dat iz rok. Hvala ti, Dodo, še enkrat in še enkrat!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, super krasni srčki. Sem videla v živo in so enkratni, pa škatla tudi, da ne govorim o čestitkah. Za dol past!
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale škatla ja pa za dol past!! Res Č-U-D-O-V-I-T-A! Tudi srčki so krasni, kleklanje mi je pa itak astro fizika! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti si ena smotka, ampak una tafajna, da veš, hvala za krasno škatlo ( haha sem bila skor ob njo, je bila vsem taakoo hudo dobra), pa seveda za krasen in dišeč srček, hvala ti še enkrat. So obresti tak fajne, da se sploh ne sekiram......

    OdgovoriIzbriši