10 februar 2009

Srčki na pohodu...

Pravijo, da vaja dela mojstra, če mojster dela vajo... in tako je nastala še ena srčkasta čestitka. En kup papirja sem uničla preden sem zrisala kolko tolko všečno obliko srčka. Ker tisti po šabloni so tako popolni, da mi niso všeč. Nato je sledilo lepjenje dodatkov in zmišljevanje kaj bi še dodala - če sem prav preštela je gor 19 srčkov (eden je tudi v majhni kuvertici - kot obesek za verižico. Najbolj pa mi je všeč moj žig. Je tako majhen, da sem ga samo malo povdarla z embossing prahci v "čudoviti" barvi. (verjetno sem jo pri naročilu pomotoma obkljukala in ko sem vidla kaj sem naročila, me je kar slabo prijelo) Ma niti ni tako slabo, haha...







9 komentarjev:

  1. Čudovita čestitka, zelo mi je všeč! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. To si zelo lepo skombinirala in efekt je absolutno zelo poseben in ljubezen tako deluje nekaj globokega, ki presega čas. Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mama mia kakšna lepotica je ta srčkasta čestitka! Bi jo dal lahko kar na steno v okvir, namesto kakšne slike. Všeč mi je ker skombiniraš en kup enih zadev in izpade fenomenalno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super super si tale srček naredila!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ijeeeej, kok nora čestitka. kaj takega znaš samo ti skupaj spravit :)
    Malo me je pa vseeno zaskrbelo ob barvi podpisa :)))))

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo, kako lično!!! da dol padeš!

    OdgovoriIzbriši
  7. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vaaaau! (samo to sem spravila iz sebe, ko sem ta srček videla od blizu) Krasen je!

    p.s.: Oglasi se kaj na mojem blogu...

    OdgovoriIzbriši
  9. Očitno si čisto zaljubljena... :)

    P.s.: na mojem blogu te nekaj čaka.

    OdgovoriIzbriši