10 december 2010

Voščilnica za več let in nekaj zame

Veliko izdelkov se spravim delat, ker me zanima, kako izgleda sama izdelava, in predvsem, kako izpade izpod mojih rok. Naredim, ugotovim, da znam in potem ni več zanimivo. Nekateri se mi pa priljubijo. In tudi ta škatla mi ostala pri srcu. Ko sem jo končala sem vzdahnila: Evo, ta je čisto zame!


Dobila sem idejo, da bi letos naredila čestitke v taki obliki, da jih prejemnik lahko obesi na drevešček. Se mi zdi, da bo to uporabno in to več let. Pa, še taka seksi je.... Drugo leto bom pa poslala samo listek na katerem bo pisalo poglej tisto od lani. Na zadnji strani je namreč  prostor za napisat  voščilo.


7 komentarjev:

  1. Tale ideja z voščilnico je mega!!!:):):) Za več let:):):)
    Škatlica je pa res čisto zate, zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Še dobro, da ti je škatla "ostala", ker je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa škatla na predalčke in domiselne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita škatla in ideja za voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  5. Škatla je čudovita, ideja za čestitko pa fantastična, sploh tista za drugo leto. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Škatla je čudovita, ideja za voščilnice tudi ... samo kako boš pa porabila svoje nahrčkane zaloge, če boš naslednje leto pošiljala samo listke???

    OdgovoriIzbriši
  7. Bom tako pridna, da sploh ne bom imela kam napisat voščila. Ha, ja sanjala ....

    OdgovoriIzbriši