30 januar 2011

Nekaj za mojo nežno dušo

Čipke. Od vedno moja šibka točka. Všeč so mi, zelo všeč. V glavnem pa ne vem kaj bi z njimi. Preveč so romantične in nežne. Ne pašejo prav k mojemu karakterinu Pred leti bi najraje vse pobarvala v črno in viola. Na srečo sem bila prelena. Je pa res, da vsakokrat, ko vidim take vintage kombinacije se čist raznežim. In ta je narejena za tisti del moje nežne duše.

Toletna torbica, ki je celo uporabna, čeprav mi je pri šivinju blago zamaknilo in je malo pijana. Za zapiranje ne najdem ene pametne, nevidne rešitve. Se bo treba nekaj zmislit pri naslednjem naraščaju. Sigurno pridejo še sestrice. Ugante kam sem ujela lavando?



12 komentarjev:

  1. Lepa je, posebna. To znaš samo ti tako vsesorte gor nametat, da paše skupaj :)
    A je lavanda pod slikico?

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, noro dobra je! Čipke, lavanda, vintage stil.....obožujem vse troje!

    Lavanda v srčku ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja v srčku se skriva lavanda. Vladka če mi pošlješ svoj naslov dobiš en srček.

    Je pa res, da je slika slabo zašita in je mal dvignjena, tako da izgleda kot, da je nekaj spodaj. Sicer sem jo hotla tudi tja vtaknit, samo ne pride lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale je pa res za take prave romantične dušice! Zelo je lepa!!!!
    A slikica je tudi platno? Kako pa to narediš??
    Jaz sem tudi mislila, da je lavanda pod slikico!:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ha, ha to pa so male skrivnosti velikih mojstrov. Bom ob priliki tudi to pokazala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo in čisto nekaj posebnega. Zelo lepe izdelke ustvarjaš, zato sem ti podarila nagrado VETER V LASEH. Prevzameš jo lahko na mojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super toaletna torbica. Za na razstavo!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ah, tale toaletka je tudi za mojo dušo :) Fotka, čipke, rjavi toni - čudovito

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj tole je pa že prav kičasto lepo :)
    Hec:) Praa čudovita je. Pravzaprav prelepa za skrivati jo v drugi torbici kot toaletko :)

    OdgovoriIzbriši
  10. jok kok si pa ti pridna saj skos sediš za strojem super všeč so mi tvoje dišeče stvarce

    Ps. na mojem blogu te čaka nagradica "veter v hrbet"

    OdgovoriIzbriši
  11. Vsem hvala za pohvale. Tako je, če uživaš v temu kar delaš, nastane vedno nekaj lepega.
    Kreal,hvala za nagrado. Sem že enkrat podelila naprej, pa bo dovolj za zdaj.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala za dišeče presenečenje DODO! :)

    OdgovoriIzbriši