31 januar 2011

Žvalce za žvalce

V vprašanju, kje se skriva lavanda v toaletni torbici, v prejšnji objavi je bila skrita mala nagradica - kot presenečenje. In ker je Vladka prva povedala bo dobila en dišeči srček. Seveda, če mi bo poslala naslov.


Moj "hrček, ki tamani zaloge" dela naprej. Tokrat je nastala dišeča muca, ki je bolj podobna enemu zrelemu mačkonu.
Narejena je bila za licitacijo za Horjulske živalce, vendar je dobila noge, še preden se je prav ohladila. Kot  nadomestilo pa pride v poštev miška, seveda napolnjena z lavando.

3 komentarji:

  1. Podobne miške pa imam tudi sama že nekaj časa pripravljene, da zagledajo luč sveta. Krasni sta obe mucka in miška. Sem vesela, da sem odkrila še en "šiviljski" blog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko lepih stvari nastaja pri tebi. Ena lepša od druge

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke Vladki :)) Sama sem si komaj zdaj uspela pogledat tisto objavo, mi je ušla. Zelo dobro si si naredila tisto toaletno torbico. In tale muca in miš sta tudi zelo simpatični :)

    OdgovoriIzbriši