25 julij 2011

U-Ž-I-V-A-M

... v prepletanju lavande v venčke,


- v direndaju na stojnici,


-v izdelovanju  šopkov,

- v postavljanju cen za moje izdelke


- v izdelovanju butarc,


- v namakanju mojega telesca v taki dišeči mešanci,

- v pogledu na to lepoto,


 - v  neskončnosti ...

- v pogledu na naše kraje,  (Suzi kje je to? Nisem našla tvoje hiše.)


- v čudežu narave,

- v opojnem voju,

- v čudovitih barvah,


- ko delam nekaj, kar mi je všeč

in ko je rezultat tega dela:  uaaauuuuu, ke lepo!!!


In, da smo si na jasnem, to se ne dogaja kar nekje, to se dogaja tukaj - pri nas! 
Vse kar je na slikah je plod mojega dela,  s pomočjo mojih domačih, mojih prijateljev in seveda "pehtic" brez katerih stojnica v Piranu (in še marsikaj) ne bi imelo takega čara.



Še ni konec...

10 komentarjev:

  1. A veš, da se ti vidi, kako uživaš? Naj te tvoja vijolična dišeča pravljica obdaja še dolgo dolgo!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. T-I P-I-V-O-Š-Č-I-M! in sem vesela zate.
    Na daleč se vidi, da vse kar počneš, počneš s srcem in to zmorejo samo srčni ljudje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsa tale tvoja lepota diši prav do mrzle Notranjske.
    Lepo je-res je lepo in toplo.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Uživala sem ob prav vsaki sliki. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito, dišeče in prekrasne zadeve izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ob vsem napisanem in pokazanem ti z izredno lahkoto verjamem da uživaš. Kar vonjam kako lepo diši okoli.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito diši pri tebi!!! Pa prave lepote nastajajo pod tvojimi prsti. Venčki so fantastični! Uživaj 100/uro,... mi tudi, ko nam kažeš dišeče lepote!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi jaz sem uživala na sprehodu med temi čudovitimi fotkami. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Noro!!!! Verjamem, da uživaš v vseh teh lepotah.
    Moje hiše pa nisi našla, ker sem malo bolj levo :)

    Suzy

    OdgovoriIzbriši
  10. prečudovito in še enkrat prečudovito!!!
    mi je kar po sivki zadišalo preko ekrana!
    čarovnička, moj poklon!

    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši