01 september 2011

Morje in sonce

V barvah morja in sonca je minil tokratni SEJEM STARIN, DOMAČE OBRTI in DAROV NARAVE, katerega organizira vsako četrto soboto v mesecu  društvo ANBOT  iz Pirana.


Malo za šok terapijo smo našo stojnico preoblekle iz viola v modrino morja in dodale sončni sjaj sončnic. Seveda je preobleka zajemala tudi našo garderobo  - od klobukov, torbic, pa do sandalčkov.  Saj, če bi se človek (v tem primeru sem to jaz) zavedal kolko dela in skrbi sledi ideji o zamenjavi barve, ne bi nikoli stegnu jezika. Smo bile pa s pogledom na turkizno modrino zadovoljne. Kar smejalo se nam je ...








Vsem želim en lep moder dan...

7 komentarjev:

  1. Ma smeje s etudi meni, ko gledam tele fotke. Super ste bile. In hvala za obvestilo o sobotnih sejmih. Nisem vedela, da jih imate. Zdaj ko vem, pa mogoče pridem kaj naokrog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako ste fletne. Verjetno imate najbolj dodelane stojnice, izgled, ... Vse v stilu in mi je zelo všeč. Super ste!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je čudovito videt že na slikah. Kar čutiš pozitivno vzdušje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo in za spremembo modro :)). Verjamem, da je bilo veliko dela a se je izplačalo.

    OdgovoriIzbriši
  5. saj te ne bi našla... :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi modra vam več kot paše :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uuu, svetlo modra ... mi je še bolj všeč kot viola. :) Super stojnice!

    OdgovoriIzbriši