07 september 2011

Le kam bi jo še vtaknila...

Poletje naj bi počasi odšlo. Ma se mu prav nič ne mudi. Še vedno je vrooooče. Teh par toplih mescev je kar zletelo mimo in šele po slikicah vidim, da sem kar ogromno naredila. No, v glavnem sem se ukvarjala s tem v kakšne vrečke bi vtaknila  lavando - sivko.

Nastale so:
 lavandine jagode


Če mečkaš živc žogice se zgodi čudež v počutju


Nežna bela, nežna čipka, nežna rožica in dišeča lavanda

Naravno ...


Malo za hec, malo zares


Škrtoci, malo papirnate čipke in štempilka


Morsko


Velike rože

9 komentarjev:

  1. Živc žogice :))) Tebi pa res ne zmanjka :) Uf, mora tole dišat... Embalaže pa, kot vedno, prepričljivo vabljive.

    OdgovoriIzbriši
  2. Popolnoma vse "embalaže" so mi všeč in tudi čudovito izgledajo!
    Praviš, da ne veš več kam bi jo vtaknila? Če jo imaš preveč, nam jo lahko pošlješ tudi na Notranjsko .-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Nadvse pridna si. Okoli tebe mora prav lepo dišati :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma si pridna. Vsa "pakiranja" so čudovita :)
    Zmaga pa Živc žogica :) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tud jest dam glas za Živc žogico...:):)
    Ustvarjalnosti in domišljije ti pa res ne zmanjka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne in dišeče stvari.

    OdgovoriIzbriši
  7. Gledam tvoje slikce, malo pomečkam katero od tvojih darilc na moji polički in mi je tako, kot da sem spet pri tvoji stojnici :) Pozdravček, se vidimo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko idej imaš za pakiranje tvoje sivke :))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Punce hvala za pohvale, Saj če uživaš v temu kar delaš sigurno nastane kaj zanimivega.

    OdgovoriIzbriši