03 september 2011

Sladoled po deset ....

Že nekaj časa se mi mota po glavi ideja, da ulovim lavando v slaščice. Poskusov je bilo že nekaj, ampak, ker mi končni izgled ni všeč ni niti nadaljevanja. Še posebno mi je všeč sladoled. Tisti v škrniclu, iz strojčka s smetano na vrhu. Ampak kako narediti škrnicel? En dan, pa, ko strela z jasnega pade ideja.
Zakopljem nos v eno izmed mojih škatel in si govorim: "Saj nisi vrgla stran, ane, da nisi." Ne, seveda nisem vrgla stran, če sem pa vedla, da bom nujno rabla. In le kaj je to bilo? Nič posebnega. Davno nekoč nas je
Mravljica  oborožila s pripomočki za "natančnost palčkov malčkov" in ker pride čez 100 let vse prav je nastal škrnicel za sladoled. Mrežo sem premazala s barvo in pritisnila na blago. Nadaljevanje je steklo samo od sebe. Malo borovnice s smetano in borovnicami za okras in malo čokoladnega s smetano. Dober tek!




.

6 komentarjev:

  1. Oooo, sladoled s smetano, ki raste na drevesu. V kakšnih pravljičnih krajih si ti doma...... Super!!

    OdgovoriIzbriši
  2. o kako čudovito, natančno, slastno, omamno in še dišeče in še prva sem, ki komentira tvojo dobroto, lep topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  3. O, na prvi pogled sem jih prepoznala :D In tole je najboljši namen, za kar je vrtna mreža kdajkoi bila uporabljena :)

    OdgovoriIzbriši
  4. A da bi kaj stran vrgla ?? Hahahah vic stoletja :) :) Slasti si tole obdelala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja! Krasni dišeči sladoledi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res lepo izpade. Tak, da bi kar ugriznu vanj :)

    OdgovoriIzbriši