09 september 2011

Zakaj si tako rdeča?

Skladišče mojih želja, idej, planov, načrtov je prenapolnjena škatla. Ena, dve mogoče še več, saj niti sama sebi ne sledim več, kaj vse bi počela. Mi je pa všeč, če uspem kaj iz te škatle udejanjit. Enkrat je bilo nekje videno, všečno in je takoj dobilo etiketo "to moram provat" - RAG QUILT. Tako pravi Kreartiv, da se ta tehnika kliče.  O barvi ne bi zgubljala besed. Prvo sem zrezala samo par koščkov za preizkušnjo. Ker je zgledalo lepo sem nadaljevala, v prepričanju, da mi bo na koncu barvna kombinacija všeč. Saj mi je - nosila pa sigurno ne bom.
Všeč pa mi je ozadje v mojem foto studiu.  Slikano je na balkonu, kjer se je sušila svetlo zelena rjuha.







6 komentarjev:

  1. Ma,tudi če ni v tvojih barvah je tole čudo čudovito.
    Bravo za preizkušanje novih tehnik.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. A tudi tega si se lotila? Rezultat itak super :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da jo k meni vleče.

    OdgovoriIzbriši
  4. WAAAAAAAAW A dej, zakaj jo nebi nosila???...prav čudovitoprekransa je in za spremembo bla ko bomba!

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je tako lepa, super torba. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. kaj naj druea rečem prečudovita !!!!!
    lp

    OdgovoriIzbriši