19 december 2009

Sneg tudi pri nas

Še dobro, da sem včeraj že v trdi temi pobrala moje rožice na vrtu, ker danes je pobarvan v belo in verjetno "paprikastim" rožicam to ne bi bilo prav nič všeč.



7 komentarjev:

  1. Vau, kaj so dobre te paprikaste rožice, kje si pa dobila seme oz. od kje ti to, saj jih vidim prvič glede na to da sem strastna vrtnarka. Zelo zanimive so :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako so dobre tele paprikaste rožice.Ja, kaj je to?A so res paprike in ali so užitne. Saj ne da bi jih pojedla, ker je škoda- so tako lepe, samo firbčna sem .Zadnje čase, kar sem na otoku vidim toliko čudes. Prosim, daj me malo pouči.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, so zanimive te rožice. Pri nas pa je do sedaj napadlo kr precej več snega in še naletava. Prav lušno je pogledat skozi okno, sploh ker mi ni treba ven ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, kaj vse ne naredi narava!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ko sem prvič vidla te rožice sem toolko težila, dokler nisem dobila semena. Upam, da bom uspela ohranit kaj za neprej, ker se mi zdi, da sem jih prepozno pobrala in so verjetno že zmrznile zunaj, so bolj mehke. Ma seme bo verjetno še dobro. Če bi kera imela naj mi pošlje naslov, ji bom poslala, samo da se malo posušijo. Aja, pa če ne dobite do februarja dejte me spomnit še enkrat.

    OdgovoriIzbriši
  6. Torej ga je zaneslo tudi k vam... Jaz prav sovražim smeg. No, takrat, ko sem v stanovanju, na toplem, me sploh ne moti... Če pa moram na cesto, mi pa čist nič ne diši. Pri nas ga je že kar nametalo. Že cel dan sneži in baje še sneženja ni konec :(. Pa še na teren moram jutri :(((( Grrrrrr!!!!

    Rožce so pa prav zanimive - mi delujejo kot tisti extra hudi feferoni :)

    OdgovoriIzbriši
  7. takih rožic pa še nisem videla!!!!
    bi jih kar imela tudi jaz na vrtu.
    se bom za kak semenček postavila v vrsto.

    OdgovoriIzbriši