29 marec 2010

Mrzla zima je odšla

Pa so spet minili meseci od zadnje objave. Čeprav je bilo kar živo. Na obali smo imeli sneg, pa še malo snega, pa ne moreš verjet še marca je vse pobelilo. Take zgodovinske fotke z ledenimi svečami in belim vrtom pa moram obvezno objavit, čeprav malo pozno.



So pa te rastlinice ostale neprizadete. Ko sem hodila od ene do druge sem razmišljala, da sem jaz posjala samo eno vrsto brokoli, zakaj so potem vsi drugačni. Čeprav sem bila par mesecev prepričana, da sem posjala brstični ohrovt in sem vztrajno iskala bunkice med listi. En dan pa z balkona opazim nekaj svetlega na vrhu rastline. Ma sem ti jaz neki vrtnar, pojma nimam kaj imam na vrtu.



Sem že povedala, da je odpad zakon. Tam vedno najdeš kakšen stol, ki ga ni škoda. Takole oblečen v mah je prava paša za oči. Ga je pa zima pošteno obledela...

1 komentar: