13 februar 2011

Kje raste moja lavanda?

Naj vam bo. Izdam kje je skrivališče moje lavande.

 Kar se  s to čudovito dišečo viola raslinico ukvarjam že nekaj let, poznam vsa njena nahajališča. V začetku so mi prišle prav vse benzinske pumpe oz. njihovi vrtički, v določene lokale sem hodila samo zato, da sem lahko potem nabrala lavando in seveda so bli žrtve vsi prijatelji in prijatelji od prijateljev in sosede in vsa moja okolica
Sedaj pa že vsi  vedo koga morajo poklicat ob rezanju...
...in dobivam taka darilca...


..malo se popasem po tujih vrtovih...


...malo po svojem vrtu...


...nekaj žrtvujejo sosedi ...



..ko jo naberemo malo več, pa pride prav tudi prikolica...


..in če maš redne dobavitelje izgleda konec žetve takole:


... kako izgleda mojih 700 sadik mladičev  pa sporočim, ko bodo zacvetele.

Upam, da sem potolažila vašo radovednost.

29 komentarjev:

  1. Oooo srečnica, jaz bi se tudi utapljala v tolikšni količini sivke :-))
    Fotke so fenomenalne!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite fotke, jih je prav lepo pogledat. Se mi zdi, da kar zadiši :)
    Zapomnila pa sem si predvsem konec posta.. 700????? wauuuu.

    OdgovoriIzbriši
  3. 700??? da ni tipkarski škrat:-))))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Waw, sem se tud jaz že spraševala kje dobiš take zaloge ;) Izdelki iz prejšnjih objav pa itak lepi, dišeči ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Če si toliko v stiku s to krasno dišavnico, si mislim, da si že vsa preparirana z njo :)
    Krasne fotke in hvala, ker si nam zaupala, kje vse jo "nabavljaš" :)

    OdgovoriIzbriši
  6. O kako je lepo videti in kar voham kako diši koje vse na kupu. Kar pa se tiče tistih 700 sadik bi tudi jaz rada videla kako uspevajo in deklet ni tipkarski škrat vseh 700 sadik sem sama videla :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Slike so čudovite, tudi meni se zdi da kar vonjam lavando! Imaš pa res pridne dobavitelje! Tudi jaz poleti na morju najbolj poglejujem za vijoličastimi grmički, ki bi jih lahko požela!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo, da imaš take dobre sosede in prijatelje! Si kar predstavljam te šopke, oziroma njihov vonj!!Zdaj vem zakaj tvoja lavanda najlepše diši in diši dooollllggggooooo!!!Zato, ker imaš dobre prijatelje. Komaj pa čakam, da vidim tvoje mladice kako cvetijo! Ta lavanda bo dišala najlepše!

    OdgovoriIzbriši
  9. Halooo! 700? Uau, jaz imam dve, pa sem mislila, da sem kraljica sveta:)

    OdgovoriIzbriši
  10. O pa je res wau tista številka na koncu ... aja pa hvala, ker si nam zaupala kje vse kupuješ svojo najljubšo rožco ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  11. vau, tole pa je bera. Pa fotografije so mi takooo všeč. Hvala, da si nam razkrila to malo skrivnost :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Pa je potešena moja radovednost. In nauk te zgodbe: "Malo se je treba tudi potruditi."

    OdgovoriIzbriši
  13. O hudo!!! Pa sem mislila, da moram v Francijo, da jih vidim toliko na kupu :o)

    Jst si pa ne upam trgat po bencinskih... se bojim, da me bodo začel lovit... sem pa lansko leto na poti na morje ob gradbišču na robu ceste našla krasen grm in smo stali ob cesti s prikolico za seboj.... :o)
    Vsekakor se veselim fotke cvetoče sivke...

    OdgovoriIzbriši
  14. Zanimivo, da nekdo ve tolio o sivki. !!!???* :)

    OdgovoriIzbriši