16 november 2010

Lavanda, Sivka, Lavandin, Budrovka, …

Ne, ni čisto vse eno isto, je pa iz iste družine, pa iz razlićnih držav. Podrobnosti kdaj drugič. Dišijo pa vse lepo. Moj letošnji podvig je bil spravit v trdo zemljo nekaj lavande. Seveda, če jo sadijo vsi, pa jo dejmo še mi. Če nič drugega, bo njiva kakšen mesec lepa. Razmišljam, da si namontiram fotelj pred njivo, da se bom lahko komot predajala lepoti.




Ko je vezna nit dogajanja lavanda, dišavnice in viola barva dobimo take utrinke.



Letos sem dobila nove podnajemnike. Prvo sta potiho prišla mama in ata in kot bi mognil je bila hiša polna otrok. Tri mali vedno lačni kljunčki ne znajo bit tiho in tako izgleda, da jih je v hiši precej več. Zanimivo je opazovat kako se učijo letet. Ni kar tako - iz prve. Cela družina se dere na malega, če se ne upa. In eden izmed njih je bil res revež. Cel dan so se drli na njega, dokler ni sam poletel.
In tako sem uživala cel dan v ležalniku pod gnezdom in opazovala njihove podvige. Saj je bilo to že nekaj časa nazaj, ampak semšele zdaj uredila slike.






6 komentarjev:

  1. Vidim, da je tale prijetno dišeča rožica uporabna na 1001 način. Celo za klobučke :)
    Čestitke za nove stanovalce. Takih se verjetno nihče ne brani :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim, da sivka lepo raste. Upam, da res najdeš en fotelj, da si ga zmontiraš na koncu njive in potem uživaš v pogledu skozi vijola okna :))

    Bravo za podnajemnike. Verjamem, da se bodo naslednje leto z veseljem vrnili.

    OdgovoriIzbriši
  3. vijola kot DODO :-)))krasen nasad in upam, da bo drugo leto res vse vijolično!
    Takih podnajemnikov si pa želim tudi jaz.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja tudi jaz sem se najprej spomnila na okna:):):) Res ko bo cvetelo,.. samo vijola fotelj nabavi!!!!!
    Podnajemniki so pa super, veš , eni bi jim še plačali, da pridejo k njim:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. o kolk sivke.. zdaj vem, kam vprašat, če zmanjka.. a ne da lahko...

    OdgovoriIzbriši
  6. Saj imam narejena tudi ta prava okna in to viola.

    OdgovoriIzbriši