28 april 2011

Polžki

Čeprav dežja že dolgo ni bilo najdem v vsakem bolj vlažnem kotičku skrivališče polžev. saj so mi lušne živalce, ampak ne na mojem vrtu. Vse drugačen pa je pogled na dišečo zbirko rozastih sluzavcev napolnjenih z lavando.






10 komentarjev:

  1. iii kako so kjuti, še posebej pridejo do izraza, ker jih toliko na kupu.
    Jaz imam za ta projekt "polž" že pol leta kupljeno blago, pa zaenkrat še niso prilezli na plan :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. š take bi pa tudi jaz imela na vrtu:), Kaj na vrtu,...imela bi jih na mizi:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Takšnega polža se pa tudi jaz ne bi branila, pa tudi v solati me ne bi nič motil :)). Prav srčkani so in kar v Litijo dišijo po sivki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jeeee, kako cart polžki. Nič sluzasti, samo prikupno dišeči.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti iz blaga pa definitivno imajo svoj čar in prekrasni so.

    OdgovoriIzbriši
  6. luštni polžki, cela zbirka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Wiiiii, kako so luštkani. Škoda, da se jih skozi monitor ne da povohati ;)

    Super si jih to naredila.
    papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav vesela rožnata druščina.

    OdgovoriIzbriši