02 junij 2011

Moje ljubice

Letos sem moje vrtičke obogatila z nekaj novimi vrtnicami. In seveda komaj čakala, da se prikažejo popki in cvetovi. In potem jih božaš, se z njimi pogovarjaš,  ovohavaš, se kregaš z nepovabljenimi živalcami. Upam, da me sosedi ne čujejo...

Sem pa prav zakričala od razočaranja, ko sem zagledala roza cvet na grmu, ki bi moral biti plav - že po imenu
Bleu magenta ...

Cafe - vrtnica, ki preliva svojo barvo od kafetaste na roza.


Charlotte:  pravijo, da rumenim vrtnicam na primorskem bolj paše malo sence, da imajo bolj izrazito barvo.. Se mi zdi, da sem jo skrila v pregloboko senco

Raubritter: ko je zacvetela, mi ni bilo jasno zakaj sem jo kupila. Roza vrtnice me prav posebno ne privlečejo. Ko sem jo pa povohala mi je bilo vse jasno. Ima prav poseben vonj.


Rhapsody in Blue: moja lepotička

Te dve pa nimata imen (vsaj zaenkrat ne vem) so mi pa všeč

3 komentarji:

  1. Vidim da si tudi ti velika ljubiteljica rožic!
    Imaš prave lepotičke :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni čudno, da ti krasno uspevajo, če se z njimi pogovarjaš in jih božaš. Prave lepotičke!

    OdgovoriIzbriši