09 januar 2012

Prazniki so minili

Končno so zadnje stojnice zaprle svojo ponudbo, okraski izginjajo nazaj v zaprašene škatle. Nič več ni vonja po cimetu, kuhanem vinu in pecivu. Zunaj prijetno sije sonček in kliče pomlad.


Mi je pa šlo na smeh, ko sem pospravljala moje dišeče snežake. Namreč, ko jih je opazoval en mladenič je izjavil: "ta ki jih je delal je sigurno poslušal Fink Floyde." 





4 komentarji:

  1. tudi jaz zelo rada vse okrasim za adventni in božični čas, a znova in znova ugotavljam,da še raje vse pospravim in se predma novemu, novim... naproti
    res zanimiva izjava mladeniča ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe ja tale nasmešek snežaka je res malo sumljuv ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  3. He he, ta je dobra. Jaz sem ravno včeraj vse pospravila. Čas z anove stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  4. kakšna primerjava, hahaha!
    komaj pa čakam, kaj novega bo prišlo sedaj izpod tvojih prsto, ko praviš, da so "zimske" stvari pospravljene!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši