11 marec 2009

Na današnji dan...

Anja je razširila lepo idejo - Na današnji dan .... in izbrala mesec Marec 2007.

Le kaj se mi je takrat dogajalo?
Pred leti sem se odločla, da si vodim nekakšen seznam dogajanj. Vedno, ko se pogovarjamo, kaj se je zgodilo - se je ista stvar dogajala vsakemu drugače...je blo pred petimi leti...,ma,ne je že 10 let od takrat.... ma kaj govorite je blo predlani.... in to za isto dogajanje. Ja, kaj čmo vsakemu teče čas drugače...očitno. In zato so ti moji zapiski včasih zlata vredni: Torej - marec 2007 -
sobota 3.3. - sejem Abilmente, vikend 16-17-18- s frendicami v terme Olimje, 31.3. srečanje otočka v Podljubelju, vmes žurka na vikendu, sodelovanje na enem sejmu - zdaj sem se pa malo zamislila - stalno nekaj cvilim, da se mi nič ne dogaja in da sem stalno doma. Še slikovni dokaz:


Na sejmu je bilo kot vedno ogromno za videt in se čudit.


Ta dva lepotca, pa sta se prav nastavljala.



Na srečanju, kjer smo praznovali 1. rojstni dan Otoka zakladov smo razdelili Svaljek poezije.


Dolgčas mi pa res ni...

3 komentarji:

  1. Lepe slikce, dolgčas ti pa sigurno ni! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Včasih res pozabimo, da se imamo prav fajn! Se je dobro kdaj spomnit...

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo, da vodiš dnevnik.
    A že tolko časa je minilo od Podljubelja?

    OdgovoriIzbriši