18 december 2009

Bilo je še eno srečanje

Bila je še ena prijetna sobota. Tokrat pri Atenki na Izlakah oz. Zagorju.
A ni škoda, da dan tako hitro mine, ko si v dobri družbi. Uživala sem v mečkanju fimo mase. Naredila vzorček ognja alla Jeany in iz varnostne razdalje opazovala kako so kvačkale verižice in bunkice iz perlic. Na enem koncu so barvale odtiske, na drugem občudavale bunkasto volno, na tretjem mašinsko štrikale.
Spet sem se prepogosto znašla pri bogato obloženi mizi – keeee dobrote.
Razdelila lavandine snežake za srečo v novem letu pupam, ki jih stalno gnjavim za kakšne usluge.
Upam, da jim bo dolgo dišal.


Dobila pa lepote in dobrote: Vava mi je pripravila super presenečenje,
od Mmrose sem dobila čarovniško krpo, Od Suzy flaškico z dobro vsebino in prišla domov s samo enim odtiskom štempilke. Napredujem.
Še posebno se moram zahvalit vsem, ki so me obložile z vrečami volne.
Glede na to, da jo rabim za laske angelčkov ….. ja, no sem se pa nasmejala, ko sem volno posložla in si zamišljala, kako veliki bi morali biti ti angelčki, da porabim to zalogo. Zlate ste.

1 komentar:

  1. Res je bilo v soboto fajn. Pa tudi tvoje snežakce smo občudovali.Samo imaš prav, dan je bil pa zelo kratek:):):)

    OdgovoriIzbriši