08 december 2009

Bliža se ...1. del

In kot vedno prehitro prihaja konec leta z vso praznično evforijo, ki se začne vedno bolj zgodaj. Letos smo bli skoraj še v kratkih rokavih, ko so že viseli dedki mrazi okoli.
Seveda tudi mene povleče v ta začaran krog. Poleg že tako nabitega meseca z rojstnimi dnevi in raznoraznimi feštami, sem si omislila še stojnico. Že spisek potencialnih kandidatov za obdarovanje je neverjetno dolg, pa še za stojnico rabim nekaj izdelkov. Mi je lepo, če ljudem, ki so mi blizu ali pa tistim, ki so kakorkoli čez leto sodelovali z mano, namenim majhno pozornost. Lepo mi je, če v trgovino s čevlji, kjer me zalagajo s škatlami prinesem nekaj malega. So tako vesele, da je škoda zamudit ta trenutek.
Torej treba pripravit darila. In to spet vse zadnji trenutek. Veselo na delo - spet bi rabila kak dan dopusta in podaljšanje dneva vsaj na 30 ur.
Začela sem pri obdelovanju lesenih škatlic. Malo barve, kita, razpok in naravno listje in cvetje.


2 komentarja:

  1. Krasne škatlice in pladenj. Jaz sem tudi nekaj časa bila odvisna od razpok. :):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. A veš, da sem se že spraševala koliko ur ima tvoj dan?

    OdgovoriIzbriši