12 november 2011

Norometalnostrgana zmetana na kup

Kot se to velikokrat zgodi, sem neko večer odtavala v neskončno globino svetovnih blogov. Vrstica z odprtimi okenci se je že premikala ven iz ekrana. Ko sem enkrat v jutranjih urah, samo še z enim priprtim očesom vidla kaj je na ekranu se je nekaj zableščalo. Opsss, kaj je to?  Seveda so se oči čudežno odprle in sprožile so se lovke v iskalnike. Seveda se ne spomnem pod katerim imenom sem najdla navodila, nekaj podobnega kot  "Metal art" je bilo. Po temu, kar mi je ostalo v spominu v čudnih jutranjih urah je nastalo tole:




Velikost je cca a4 format. Med drugim porabiš material, ki ga že imaš narčkanega, malo še počistiš orodjarsko delavnico, malo kakšno gradbišče. Tehnika pa...a... to pa je mala skrivnost velikih mojstrov. Razen, če jo najdeš na netu.


Pri šivanje se  tako poslaganje imenuje crazy patchwork, to pa bi lahko bilo crazy metal scrapbook ali
norometalnostrgana knjiga.
In ker mi je to noro metanje na kup všeč so nastale še stranice za čestitke:




5 komentarjev:

  1. Oooo zelo dobro izgleda.
    Namesto nežnih rožič, sedaj kovinski videz bloga :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. O Dodo že včeraj sem občudovala tvojo novo slikico na vrhu bloga. Zelo metalično krasna je :) zdej pa še čestitke.... waw..

    OdgovoriIzbriši
  3. To je res nekaj čisto posebnega, norega in odštekanega. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  4. noro dobro!!!! tako in tako pa tisti tvoj napis v albumu velja!!!
    in ti znaš čarati in delati strašno dobre stvari!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši