10 november 2011

Nostalgija

Japp, bi bil čas, da skinem to rdečo iz ekrana. Dolgo me ni bilo, sem mogla prav razmišljat, kako speljem novo objavo. Nekaj časa se mi prav ni dalo spisat par besed in uredit slikice. Glih, ko me je prijela volja, pa zgubim polnilec za baterijo. Kupla sem si namreč tak fotkič, ki mi ni všeč. Moram naredit enih 2o slik, da pride ena v redu. Če pride! Poleg tega ima pa sam svojo baterijo in rabiš prav polnilec za TO baterijo. Seveda ga nisem nikoli najdla, ko sem ga rabila. Pa mu določim specilano njegov prostorček. Samo kaj, ko ga primem v roke in grem še nekaj iskat v kuhinjo in  ga nekje vmes zgubim.  In iščem, in iščem...in iščem..od hladilnika, do odmikanja pralnega stroja... No po enem mesecu iskanja se odločim, da sem ga verjetno pomotoma vrgla v smeti in včeraj naročim novega. In ni glih poceni! Danes primem v roke nahrbtnik in kaj pade ven. Polnilec! Ne me vprašat kako je končal notri. Torej prodajam polnilec Sony BC CSG za baterija NPBG1 tipG.


Pa naj bo malo nostalgije.



1 komentar:

  1. S temi polnilci sem si tudi sama malo navzkriž in vedno ko kaj takega iščem si mislim, da bi bilo super če bi lahko predmet poklical kot telefon, bi ga takoj našel ;))) Paše tale nostalgija.

    OdgovoriIzbriši