19 februar 2012

Torba po moje

Naredila sem že nekaj torb, vendar z nobenim krojem nisem bila popolnoma zadovoljna. Seveda je potem izgled torbe odvisen tudi od materila, od same izdelave, še posebno pa od napak. Recimo, ko imaš že vse zašito skupaj, zadovoljen vstaneš, dvigneš pogled in vidiš zunanji žep na kateren je celotna dekoracija na polički, namesto na torbi. Sicer ne morem razumet, kako se mi lahko zgodi, ampak se?!? In potem sledi paranje, katerega res ne maram in ponovno šivanje. Takrat je najbolje, da vse skupaj za kakšno uro postim na miru. Po vseh popravkih krojev, po napisanem seznamu vrstnega reda šivanja je nastala končno 100% torba - no skoraj. Ima notranji in zunanji žep, ima karabinček za obesit ključe in ima vrečko z lavando-sivko na kateri je moja vizitka. Obesek na zadrgi pa sem nekoč dobila za darilo in je kar sam skočil na torbo.
Zdaj pa na delo, nastati morajo še v drugih izbranih barvah. Za pomiritev razdraženih živčkov pa sem dokončno sestavila že napol narejene toaletke.


Torbi sem hotela dati ime, pa ne vem če paše kaj od tega:  Ustvarjalke in  mačehe ali pa Dekleta z mačeho ali pa Ustvarjati pomeni lepo živeti ali pa Paleta ustvarjanja...


 Le kdo je dal tej lepi roži ime MAČEHA??? 



Mačeha v drugačni kombinaciji: toaletna torbica Spomini v velikosti  24x14cm.



 Zelena dama v velikost 22-12cm


9 komentarjev:

  1. Te tvoje dišeče etiketke-vizitke so čudovite in dodajo pikico na i k tvojim izdelkom. Lepi si.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni bi bila torba všeč tudi brez mačehe, ampak ker imš rada to rožico, je samoumevno, da je na torbi :)Dodatki so super. Tele tvoje vintage toaletke so pa tko fenomenalne. Take čist dodoistične, meni zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super šivarija! Torba je zelo luštna , s vsemi dodatki. Kje si pa te bejbe dobila? Bi jih takoj imela:):)
    Tvoje toaletke so zakon. Tako lepo nametane, tako lepo skombinirane. Kako ti to uspe?

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna super lepa in uporabna zmešnjavca.:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo, to je pravi izraz "zmešnjavca" Kako mi uspe? Prednost je sigurno to, da imam ogromno materiala, posloženega po barvah, po namenu uporabe... Tako, da ko kaj iščem, odprem določeno škatlo in se mi že ponudi en del zmetanke. Ko pa odprem več škatel lahko naredim take zmešnjavce.

    OdgovoriIzbriši
  6. wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, kako čudovita torba, krasne toaletke - sploh ne vem, kaj mi je lepše!!!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito. Ampak šele zdaj sem opazila, da ima torba slikco tudi na zadnji strani :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšne krasne torbice! Waaaaaw!

    OdgovoriIzbriši
  9. o, svetovno. kakšne kombinacije in domislice... kapo dol :)

    OdgovoriIzbriši