25 december 2012

Odkleni svoje sanje

Tudi mene je doletela ta okrogla. Kako se počutim? Hvala, dobro. 
Dvoje misli sta se mi te dneve prepletali po glavi: 
...kako grozno so bili stari tisti pri pedesetih ko sem bila mlajša! 
...vse možnosti imam, da živim še enkrat tolko...je to dobro ali slabo? 

  Ne vem. Vem pa, da je vedno tako, kot si naredimo sami. 

Življenje je potovanje.
Naj bo prijetno in razkošno
skozi najlepše pokrajine
in ne le hitra vožnja 
do zadnje postaje
(Kerševan)


Ko sem izdelovala vabila za na praznovanje sem pomislila na čas, ki prehitro beži in kaj vse so mi v teh letih spremenili.  Nekaj simbolike sem uspela sestavit ... če dobro pogledaš je na sredini ure čarovnica, pa napis ... Na zadnji strani pa čisto preprosto vabilo.



Ideja s ključem, ki odklepa sanje se mi je zdela kot nekakšno voščilo, ki ga lahko uporabim za več namenov. 
Vsi gosti so dobili steklenico lavandinega - sivkinega hidrolata okrašenega s sanjeodklepajočim ključem.




Prtički na mizi pa so imeli svoje žepke in vsak gost je svoj srček lahko odnesel domov. 




5 komentarjev:

  1. Vse najboljše ti želim, vse vse dobro naj ti prinesejo te želje in pohvale za vse, kar si si pripravila ob praznovanju. Odlično, simbolično, lepo izdelano, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse najboljše, lavanda deklica. Verjamem, da fizična starost nima kaj dosti s tisto v glavi in tam boš ti zame vedno živahno mlado dekle, polno energije. Verjamem, da ti domislic nikoli ne bo zmanjkalo in boš znala zapolnit še enkrat toliko let.
    Super vabilca in dekoracije si pripravila, v tvojem duhu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito pripravljeno. Dela pa si si dala za vse to. Bravo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse najboljše.
    Zelo, zelo lepo si dopolnila svoje praznovanje.

    OdgovoriIzbriši
  5. sem si vse še enkrat ogledala in moram reči, da si vse mojstrsko izpeljala tako kot znaš le ti!!!!
    krasna dekoracija, krasna darila za povabljence in seveda, torti sta prav super!
    naj jih bo še veliko v tvojem življenju!!!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši