08 december 2010

Reciklaža starih zaves


Ideja je shranjena že dolgo nekje globoko. Bistvo je bilo to, kako porabit  eno ogromno kišto starih zaves, za kere mi srce ni dovolilo, da jih vržem stran. Nekaj podobnih idej sem že vidla na blogih naših punc, vendar glede na količino, bi morala biti to velika stvar. No, v pripravi je res ena velika dekoracija, to pa je samo preizkus, kako izgleda reciklaža zaves s pridihom novega leta.

7 komentarjev:

  1. Zanimiva reciklaža. Veš, da tudi jaz že nekaj dni razmišljam kako bom porabila ene zavese...

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja in krasne izvedbe!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična reciklaža, kdo bi si mislil, da stare zavese lahko tako dobro služijo, jaz sem jih imela namen uporabit za broške:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna super ideja! Bo res treba malo pobrskati za starimi zalogami :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo, ti seveda sloviš po tem kako iz nečesa, kar bi drugi zavrgli narediš umetnino :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za vaše pohvale. Mi pa res ideje kar vrejo na dan. Samo udejanjit jih je treba, tle, pa me dostikrat zmanjka

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja in lepo reciklirano smrečico si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši