29 december 2010

Moj raj

Marsikdo se sprašuje, kam vtaknem vso mojo ustvarjalno kramo. Včasih se tudi sama. Na srečo sem si priborila en prostorček - bivšo garažo, narejeno za fičota. Po dolgem stojijo dvojna vrata, ki so namenjena za mizo, po kratkem pa je cca 2m širine. Dokler je pospravljeno se lahko premikaš, ko pa začne akcija moraš previdno skakat čez škatle, da ne porušiš še kaj drugega. Glavno je, da se v tej napolnjeni luknjici počutim kot v raju. Obstajajo pa še pomožni prostori. So pa v eni stari hiši v eni lepi vasici. Tam imam pa bolj pacaste stvari: glino, naravne materiale, les, kamenčke... (ja, tudi to zbiram). Čeprav je tudi slaba stran tega. Več prostora imaš, več krame nalagaš.



16 komentarjev:

  1. Tako pospravljeno je na tej prvi fotki, da skoraj prostora nisem spoznala :P In, kar je najbolj zanimivo: pri vsem tem, točno veš kje je kaj.

    Suzy

    OdgovoriIzbriši
  2. Enako kot Suzy sem tudi jaz razmišljala, če je to res pri tebi. Jaz pridem vedno, ko si sredi dela in potem je tako kot si napisala :) včasih še stol odneseš ven, da mi lahko kaj pokažeš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Noro, saj tu je materiala kot v trgovini, prostor pa kar velik :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Za takle prostor sem ti pa zelo fouš;)

    OdgovoriIzbriši
  5. No, si me potolažila, se nič več ne sekiram, da imam veliko materiala:)

    OdgovoriIzbriši
  6. No, sedaj mi je malo bolj jasno kje imaš vse spravljeno. :)
    Prijeten kotiček si si izborila in uredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole bi pa tudi jaz imela!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja takle prostor nam zelo prav pride, kajne!
    Na srečo ga imam :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Ste me nasmejale. Tako pospravljeno je v povprečju 2x na leto. Ma traja samo kako uro.

    OdgovoriIzbriši
  10. fooooooooooovš!!! povej, ko boš znova pospravila... pridem na kofetek :P

    OdgovoriIzbriši
  11. OOOOOOOOOOOOOOO a bomo lahko kdaj pobrskali in prešnofali tale prostorček::):):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Naše ustvarjalnice so res zakon in naš pravi raj. Jaz si ne znam več predstavljati življenja brez nje. Prostora pa je tako ali tako vedno premalo, sploh, tako kot praviš, ko se začne ustvarjanje. Super je pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vabljene kadarkoli, tudi ko ni pospravljeno, je še bolj zanimivo. Saj veste kako se to naredi: pridete na obalo, zavrtite telefon in pridete na kafe. Obljubim, da pospravljeno ne bo, niti stanovanje -nimam časa za taka dela, to se naredi samo nekajkrat na leto.

    OdgovoriIzbriši
  14. tvoj ustvarjalni kotiček je res dobro založen; zdaj saj vidim, od kje prihajajo tvoje krasote!!!
    jaz si tudi želim enega prostora samo zase. upam, da se izborim v tem letu.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  15. Dodo, zdaj mi je pa jasno, kam daš reči, ki jih ciganom spred nosa spelješ :)

    Super fajn ekstra noro dobro za tale tvoj kotiček, ma en mičk sem ti pa fouš, tolko Slovenke je pa v meni :P

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga otočanka, hvala za dobrodošlico in te povezave, ki so me čist impresionirale. Ja res prav lepo ustvarjaš in izdelki so čudoviti in to prav vsi!!!
    Moj velik poklon
    Zvonka (Roška vila)

    OdgovoriIzbriši