08 december 2010

Viola lepotica


Ta lepotica po imenu Lepoplodka se sedaj bohoti na mojem vrtu v svojem popolnem sjaju. Pravi balzam za oči in dušo.

8 komentarjev:

  1. Sprašujem se zakaj je viola ?????????
    Čudovita je, nekaj posebnega..

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je pa res lepo!!Pa še vijola!!:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha, ta je pa res nekaj posebnega...vijola kot naročena zate...

    OdgovoriIzbriši
  4. iii kako je čudovita, te pa še nisem videla!
    Prav krasno se poda k tvojem blogu :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ko sem to vidla v drevesnici ni bilo važno ne kolko stane, ne kakšne pogoje zahteva, nič, razen tega, da čimprej konča v mojem vrtu. In res me že par let vsako pozno jesen, ko je že vse okoli grdo rjavo razveseli s temi čudovitimi bunkami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je ... škoda, da sem bolna, drugače bi jo prišla od blizu pogledat.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, kakšna čudovita viola barva!
    To pa prvič vidim in priznam, da ti jo zavidam.

    OdgovoriIzbriši