11 december 2010

Jaz sem srečna žena

Prvo: danes je bil čudovit dan, lep sončen, glih prav mrzlo, da ni blo premrzlo.
Drugo: uživala sem, ker se je danes moj tečaj oz. šola spoznavanja zdravilnih rastlin po dveh vikendih teorije nadaljeval v naravi. Praktični del, kjer je isti list za eno trobentica, za drugo boreč v resnici pa je list zlate rozge. Bi reku človek: le kako je to mogoče? Mogoče, mogoče in to z lahkoto. No zaključek je tak, da vse, kar vem je le kaplja v morje. Bo treba še veliko prakse, da nastane mojster iz mene, seveda, če bo mojster delal prakso. Ker pa na takih delavnicah spoznaš čudovite ljudi, ki imajo podoben interese, sem domov prinesla seme 1ooletne čebule, sadiko limone s tremi limonami,sadiko alojo vere,sadiko ričaste mete in poln žep neke svinjarije, ki se mi je vse zamazalo po žepu. Tako je to, če zmečeš skupaj sadeže gloga, pest semen vsega mogočega, na vse to pa še želod in storže. Potem pa ugotoviš, da je na dnu žepa ostal telefon. Pa še recept za en dober čajček: melisa, erba luigia (citronka)in timjan. Lep za videt, lepo diši in dober za pit. Z njim so najbolj zadovoljne dihalne poti.

Pa, da ne pozabimo na "hrčka, ki tamani zaloge". Tudi on napreduje s svojim delom. Čeprav se res na zalogah bolj malo pozna. Ampak počasi se daleč pride. Samo popustov ne sme več srečat.



7 komentarjev:

  1. Lepo si napisala! Včasih pozabimo, kako malo je treba...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep spis res:)in krasno porabljeni POPUSTI:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite škatlice!
    Mislim, da si že zdaj mojstrica zeliščarstva, pa še večja boš, ker imaš smisel za to. Pa hvala za recept za čaj!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepa objava in sami izdelki so super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepe škatlice, vidim da ti je narava dala pravi zagon za izdelovanje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepe izdelki in hvala za "recept" čajčka. Meliso in citronko sem že mešala, timijan bom pa poskusila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite škatlice so na slikah!
    Tečaj zelišč mora biti pa super. Listka zlate rozge sigurno ne bi zamenjala z borečom (vonj po kumarah pri boragi je premočen) Pri trobenticah je pa odvisno kakšen listek so predstavili.
    Drugače je pa zlate rozge na Krvavcu malo morje. Pa tako lepo diši po medu....

    OdgovoriIzbriši