28 december 2010

Ne bodi skromen, če si dober

Nekako privzgojeno imam, da se sam sebe ne hvališ. Pa tudi drugih bolj malo. Kritizirat vse vprek pa je itak narodna folklora. Če se je kdo pohvalil, da je dober je itak dobil takoj fugo, da se slaba trava, sama hvali.
Vendar se mi je globoko vtisnil v vsa čutila tale stavek, ki sem ga videla, ko sem prvič vstopila v prostore društva Anbot:  NE BODI SKROMEN, ČE SI DOBER.

Pohvala vedno poboža, da zagon za naprej, da spodbudo za še boljše, naredi te močnejšega. In zakaj jo ne bi dali tudi sami sebi in jo delili z drugimi. Tako poceni je in tako bogata.
Evo, na tej povezavi,  na 37 minuti pa je moja samohvala.

http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-1-del/ava2.92024584/




In že ko sem pri hvalah - punce hvala za to sliko. Nastala je namreč en lep spomladanski dan, ko se nas je nekaj ustvarjalnih virtualnih frendic dobilo na  malo daljšem kofetkanju in je vsaka pustila svoj odtis. In tudi otroci so z veseljem sodelovali. No tudi psički so se podpisali.   Ima posebno vrednost!  Ima prepletene niti prijateljstva , ki se je  stkalo v teh letih druženja, pa čeprav na daljavo.

11 komentarjev:

  1. Pravi naslov si dala svoji objavi. Ti si tako dobra, da res ni potrebno, da si skromna.

    Smo pa doma ob gledanju oddaje vsi opazili tole sliko - ponosni smo, da so na njej tudi naši "podpisi"

    OdgovoriIzbriši
  2. Ogledala sem si prijetno reportažo :-))
    In res je: NE BODI SKROMNA, ČE SI DOBRA!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala,Atenka grem takoj popravit napako.Sem pozabla na podpise mladičev.

    OdgovoriIzbriši
  4. Doris, smo pokimam lahko na vse kar je napisala Anita :)), res ni nobene potrebe po skromnosti, ker si DOBRA !!!

    Slika pa :), sinonim za nekaj trdnega, lepega.............Res smo ponosne na naše podpise.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštno te je videt. Je že prav, da se pohvališ, ko pa delaš posebne izdelke. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dodo super si bila! Tako samozavestno, kot, da se z nami otočankami meniš!Pa skromna ti res ni treba bit, ker imaš kaj pokazat in to je res lepo!
    Tudi jaz sem važna, ker je moj podpis na sliki, ki je bila na televiziji:):):)Tale slika je res luštna, njena zgodba pa še bolj:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala, ker si dala link do te oddaje. Prav zanimivo in luštno te je bilo gledati in poslušati. Super si bila. Kot tvoji krasni izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav vesela sem, kadar v kakšni oddaji, članku vidim prispevek kakšne ustvarjalke. V bistvu je to promocija za nas vse, ki ljubimo to delo. Zelo lepo si se predstavila in res imaš zelo lepe izdelke, torej ni dvoma, DOBRA SI.

    OdgovoriIzbriši
  9. Bravo Dodo!
    ...sem vstala in bla sila vesela, da sem.
    Lep prispevek v lepem ambientu, o lepih izdelkih, mi je polepšalo jutro...kaj čem lepšga. Ponosna sem da te poznam!

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobra si, ni kaj! Super si bila v oddaji in tvoji izdelki so me zopet očarali.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vsem za lepe misli in pohvale. Vas je prijetno brat in poznat.

    OdgovoriIzbriši